Exposicion Christian Astor

Exposicion Christian Astor

Ma visita èra lo 5 de novembre 2024, a Vergèze-Espace (34130).
Ne soi encara meravilhada !

Una sala granda, plan esclairada per una lutz de defòra e una lum de dedins.

Las linhas del pasiment e los contorns de las vitras semblan una perlongacion dels tablèus de l’artista. Lo blau del cèl e lo daurat del fulhatge de las platanas completan la beutat de las òbras. Semblan una exposicion de mai, tot ennaut. La lutz del solelh en rectangles luminoses se convida per esclairar las òbras.
Una sala adaptada exactament a aquesta exposicion ? O une exposicion plan adaptada a aquesta sala ? O sabí pas encara…

(Fòto Brigitte D.K.)

Pel sòl, 365 pinturas, de fòrma redonda, tant coma lo nombre de jorns de l’annada !

Cada redon es una istòria a el tot sol. Donan enveja de los far virar…per agachar dins d’autras direccions.

E vaquí los 6 títols dels films que podèm trobar sus son siti :
– Errance colorée/Discours Jean
– Andres Roe : Question Art
– Etre aimé
– La Camargue
– L’instant magique
– Vers la joie
Per los agachar : https://www.christianastor.net/arts-visuels/films/

E un pichon diaporama çai-dejós :

Son siti :
https://www.christianastor.net/

Sos prepaus :
« La couleur, dans un de mes tableaux, est tout autant définie par sa vitesse, sa transparence, sa matité, son épaisseur, ses couches profondes, que par sa teinte qui la rapprocherait de tel paysage aimé ou de telle figure connue.
La peinture ouvre mon imagination à des espaces infinis où les notions communes de haut et de bas, de proche ou de lointain, se fondent dans la courbure de l’univers. Le tableau me permet d’accomplir une errance colorée, un voyage qui me conduit de la pesanteur du limon à l’éclat de l’étoile. Cet espace en expansion, contenu dans la matière dont est faite la peinture, dans le bref espace de la toile, dans le geste de la main peignant, est devenu actif dans mon œuvre dès le moment où j’ai compris que le tableau ne pouvait se contenter de figurer une fenêtre ouverte sur le monde mais qu’il était un champ, beaucoup plus large, beaucoup plus ancien, où circule l’énergie fossile du monde visible. Inlassablement, chaque jour, je cherche à faire coïncider matière et vision parce que l’expansion du monde, sa courbure, sa musique – je l’ai reconnu, cela me trouble et me stimule à la fois -, font écho à la course sans fin de l’univers, écho à mon errance colorée. »

Foguèt coma un grand viatge dins un autre país. Un país qu’es pas aisit de ne dobrir la pòrta tot sol…Lo país ont vivan las colors…Mercé als que nos dobrisson la pòrta en grand.
Mercé a Christian Astor.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

fourteen − eleven =